Vind zelf uw antwoord:

Status bestelling

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail met hierin uw orderbevestiging. Deze mail wordt tussen 22:00 en 1:00 uur verstuurd.

Daarnaast kunt u in de Mijn Komplett omgeving uw orderstatus controleren. Uw bestelling staat na verzending niet meer bij uw orderoverzicht, maar kunt u terugvinden bij de tab facturen.

Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u een Track en Trace nummer. Met dit nummer kunt u volgen waar uw pakket is.

Als u voor 23:30 uur besteld en de producten zijn allemaal op voorraad wordt, afhankelijk van uw bezorgkeuze, uw bestelling de volgende werkdag geleverd.


Andere klanten wilden ook weten:

Wat gebeurt er als u niet thuis bent?

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Alle vragen over de bezorging van uw bestelling..


 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk